Anka_2022 Kızlar 1 aylık bebişim var, göğüs ucumun etrafında isilik gibi noktalar var ve göğüs ucum kanıyor, o taraftan rahatça emziremediğim için göğsüm dolu kalıyor ve rahatsız oluyorum, isilik gibi olan şeyler normal mi nasıl geçer 🤧
elmaliturtam Anka_2022 normal onlar çok zor koruyucu kullansan gümüş kapak gibi iç çamaşırın ile temas etmesin daha çabuk iyileşsin emzirmeden sonra hemen kapatma memeni kurusun krem kullan çok zor o acılar gerçekten.
elmaliturtam Anka_2022 ben ilk çocukta doğumdan önce kullanmaya başladım gram yara olmadı ikinci çocukta evde başladım tembellikten mahvetti o yaralar. Emzirdikçe süreç uzuyor gerçekten çok zor işkence gibi oluyor çok bırakın siz yine kreminizi gümüş kapağınızı eksik etmeyin göğüs pedi de geç iyileştiriyor kullanıyor iseniz umarım bir an önce geçer sağlıkla büyütün yavrunuzu.