NariNariKiminYari Kızlar benim oğluşum 15 aylık hala su içmeyi öğrenemedi suyu kendisi içtiği zaman sürekli boğazına kaçıyor öksürükten boğuluyor sürekli ben vermek zorunda kalıyorum iki yudum verip çekiyorum böyle böyle içiriyorum yok mu bunun bir çaresi daha ne kadar devam eder böyle
mysa2 NariNariKiminYari pipetli suluk değilde alıştırma bardağı kullansanız yine aynı durumu yaşıyormusunuz
[silindi] NariNariKiminYari biberonla veriyor mussunuz ya az akisli biberon alin hizli akisli ise ondan da kacar cok cekiyo birden demek
[silindi] NariNariKiminYari benim kizimda 7 aylik avent alistirma bardagi aldim icemiyo ogrenemedi agzinda biriktirip birden hepsini birakiyo kasikla veriyorum yine ayni
NariNariKiminYari mysa2 pipetli suluk değilde direk biberondan veriyorum mama içerken sıkıntı yaşamıyor ama su içerken sürekli boğazına kaçıyor
mysa2 NariNariKiminYari alla alla mama dahamı koyu oluyor ki suya göre mama yapmadığım için bilemiyorum ama suda da kaçmaması lazım siz dikkat edin de yine
Hbbknk NariNariKiminYari biberonu çekince direk boğaza fışkırtıyor suyu ağzından geçse yavaşlar benim aklıma bu geldi direk pipetlide bi kaç çekmede çekme hızını kendi ayarlayabiliyor yutkunarak içtiği için daha rahat içebilir deneyin bence
Znurr mysa2 evet mama, ayran, kefir suya göre çok daha koyu. Benim kızım böyle bunların hepsini çok rahat içiyor ama suyu içemiyor
Ghunsunshine Bunu bizde yaşadık uzun Bi süre 2 aydır felan kaçirmiyor ayakta ve hızla içerse çok nadir bizimkinin o dönem çiğneme sıkıntısı vardı şuan 2 yaşında. baya çektim açikçası zamanla geçiyor
NariNariKiminYari Ghunsunshine bazen çok korkuyorum çocuk öksürmekten kendine gelemiyor kıpkırmızı oluyor
Znurr mysa2 yok maalesef alışana kadar bu şekil de. Alıştırma bardakları, pipetli bardak, suluk, biberon hiçbir şekil de içemiyor. Kolay değil yani
Ghunsunshine NariNariKiminYari aynını yaşadık sırtına hafif avucuma pıt pıt vuruyorum ciğere kaçmaması adına ve eline direk bardak verdim biberon da asla vermedim suyu öyle öyle geçti binlerce şükür
Oldugugibibiri NariNariKiminYari ben Philips alıştırma bardağı kullanıyordum. Ucu uzun çekince boğazına ondan kaçıyor heralde dedim. Nuk Magic Cup aldım. Başta onda olmuyordu ama şu an onda da her çekişinde boğazına kaçırıyor. 11 aylık
NariNariKiminYari Ghunsunshine bende takıldığında sırtına vurup rahatlatıyorum bardağı da tek seferde başından aşağıya döküyor oyun haline getirdi
Ghunsunshine NariNariKiminYari içine yudumluk su koyun içtikçe yada ara ara teklif edin ya sabr çekiyordum bazende isyan🤭 Bi süre sonra ağız kasları ve yutma kasları zaten bunu tolere ediyor geç olsun güç olmasın
NariNariKiminYari Oldugugibibiri bende hiç kullanmadım almanyadan getirmiştim çekemez diye kullanmadım ama sizde yine aynı sıkıntı oluyormuş mecburen büyüyene kadar böyle olacak sanırım 🥲
NariNariKiminYari Ghunsunshine gerçekten çocuğu kimseye emanet edemiyorum bişey olur tıkanır diye dediğim gibi yapayım canım teşekkür ederim
Ghunsunshine NariNariKiminYari rahat olun lütfen daha kaçincı level deyiz ben sayamıyorum inanın. Her dönem farklı sorunlar başgösteriyor. Ne kadar salarsanız kendinizi süreç hasarsız ilerliyor tecrübe ile sabit. Bende resmen anksiyete hastası oldum ama yapıcak birşey yokmuş🤣
NariNariKiminYari Ghunsunshine çok da pimpirikli değilim ama bu korkutuyor valla çocuk öksürünce ben nefessiz kalıyorum 😝