Merhaba hanımlar 1 hafta önce doğum yaptım doğum öncesi ve sonrası raporlarım mevcut fakat doğumdan 2 ay önce işe girdiğim için yıl içerisinde 51 gün sigortalı gözüküyorum fakat doğum parasından yararlanamıyorum sizlerde başına gelen oldumu acaba borçlanma gibi bir şey yapılabiliniyor mu?