Arkadaşlar oğlum bir yaşında ek gıdaya geçiş döneminde aylarca reddetti bende çözümü o güne kadar açmadığım tv buldum. Zar zor bugüne kadar geldik püre halınde yedik genelde. Baktım yemek vakti haricindede istiyo taviz tavizi doğuruyo. Bu arada aylarca açmadım ek gıdaya kadar ben kendim için hiç açmıyorum zaten buyuk konuştum çocugumu ekransız buyutucem diye. Dün gece net bi karar aldım acmıycam çünkü oğluma göz göre göre zarar veriyorum. Ama nasıl yemeye ikna edicem kaşıga vuruyo agzını kitliyor ne yapacagımı şaşırdım.