Sabah, öğle, akşam 7/24 memede dışarda haric. Evin içinde sürekli kucak kucağa oturuyoruz hiç bir iş yaptırmıyo öyle aman aman süt geldiğini sanmıyorum sıkınca az bişey geliyo ama sürekli memede olmak istiyo bu ara emmesem de o meme açık kalsın istiyo ikisini de açıyor kesmek ve kesmemek konusunda kararsızım daha küçük diyorum ama çok da bunaldım özellikle bı yere giderken araba yolculuğunda falan dehşet bunaltıyo kessem sonradan vicdan azabı yaşar mıyım çünkü çok seviyo kesmesem inanılmaz bunalttı. Sabah akşam mimi diye geliyo yanıma memede süt bitti meme uyuyo diyorum çok ağlıyo napacam bilmiyorum ya.