Ballizencefill Güzel anneler merhaba, yakın zamanda işe döneceğim. Sağlık sektöründe çalışıyorum. Dolayısıyla nöbetlerimiz oluyor. Bebiş kaç yaşına gelene kadar nöbet tutmama hakkına sahibim. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
HBNE Ballizencefill iki yaşa kadar devlet nöbet tutmamana imkan sağlıyor yani süt izinlisin.Az önce hastaneden geldim ben de hemşireyim ama ben imza atıp nöbete geçecem mesela.kızım 20 aylık
Alparslan27 Merhaba bende hemşireyim özel sektörde bir fabrikanın revirinde 1 yıla kadar oluyor. Birde mesaiye bırakamıyorlar normal de ama benim iş yerimde beni şuan mesaiye çağırmak istiyorlar buhun hakkında bilgisi olan bar mı ?