Her seferinde kapsamda değilsiniz diyor , 4. Kez başvurdum bakalım nolacak tek maaş üzerimize bişey yok ama niye çıkmıyor bu anlamıyorum çıkanlar orda açıklama kısmına ne yazdınız kızlar söylermisiniz resmen bizden iyilere çıktı benimki reddediliyır neden aceba evde kira yani