Sütümü manuel pompada sağıp saklamak istiyorum süt saklama poşetleri tek kullanımlık mı oluyor içindeki sütü kullandıktan sonra tekrar kullanılır mı dondurulan sütü açıldıktan sonra ısıtmam mı gerekiyor veya sağdığım sütü direk verebilir miyim yoksa ısıtmak mı gerekiyor hiç bilgim yok arkadaşlar bilgi verebilir misiniz ?