Babyege Merhaba anneler pazartesi 18 aylık aşımızı olduk fakat karma ası yerınde kızarıklık mevcut sızınde basınıza geldı mı ne yaptınız ebe sadece buz ve kolonyalı mendıl koymamı soyledı.