Kızlar merhaba geçtiğimiz hafta oğlum idrar yolu enfeksiyonu oldu 3gün hastanede yattık. Kolunda damar yolu olduğu için yatakta yatıramadım çok dönen bir bebek 8aylığız bu arada. Hastanede kaldığımız süre içinde hep bebek arabasında uyudu.
Ctesi günü taburcu olduk eve geldik beşiğine koyuyorum uyumuyo sürekli kalkıyo beşiğin kenarrlarını yemeye ısırmaya çalışıyo rahat 2saat uğraşıyorum ama yok yorulup uyumak nedir bilmiyor. Sonra bebek arabası geldi aklıma balkona çıkardım koyduğum gibi iki pışpışla uyudu.
Şimdi sorum bu sorundan nasıl kurtulucaz ayakta sallamayla uyumuyo beşiktede aynı sizce nasıl bi yöntem izlemeliyim tekrar beşikte uyuması için😕