Balkiz15 yanına yastık al mutlaka bide sevdiği çıngırak oyuncak vs varsa onuda alabilirsin emerek uyuyosa eğer emzirme önlüğü al sende rahat etmiş olursun . Benimde 3 ay 20 günlük oğlum var bizde arabamızla rizeye gidicez kocaelinden ama 3-4 gündür ya uyku gerilemesi ya 4.ay atagı bilmiyorum bi tuhaf bende suan nası giderim diye düşünüyorum