Deletedmom_875 Dolabın normal yerine koyup çözülünce istediğim kadarını biberona koyup isitsam sorun olur mu acaba nasil kullanmam gerek? Poşetin hepsini isitirsam çok gelir kızıma 180 cc süt var poşette emiyor beni öncesinde çünkü
leopar Deletedmom_875 istediğiniz kadar alabilirsiniz ama dışarda kalmamalı dolapta 3 gün kalabiliyor 🙏🏻Gğn içimde verecekseniz zaten hiç sorun yok direk ısıtmayın sıcağa yakın ılık suya koyup bekletin
basaksahinx Deletedmom_875 bem dd 1 gün önceden dolaba koyuyorum. Orda çözülüyor içeceği kadarı alıp kalanı dolapta muhafaza ediyorum ama o kalanı da aynı gün tüketmeye özen gösteriyorum 3 gün orda da durabilir yine de
Deletedmom_875 leopar cozuldukten sonra isitmam gerekiyor değil mi? O zaman buzluktan normal dolaba alayım
leopar Deletedmom_875 evet buzluktan normal dolaba alın zaten eriyor istediğin cc çözülmüşse hepsinin çözülmesini beklesende olur sonra koy biberona kapağı açık sıcağa yakın bir su olsun çok sıcak iyi değil çünkü o şekilde biraz bekleyin zaten ılıklaşır 🙏🏻