AnGeL_24 Merhabalar benim oglum 27 temmuzda dunyaya geldi telefonda oglum 35 gunluk oldugu yaziliyo ama tarihe bakdiginda 36 gunluk olmali sizce hangisi dogru
Lulemom AnGeL_24 doğduğu günü 1. Gün saymicaksın. bugün 9 da doğdu diyelim yarın 9 da 1 günlük oluyo. Doldurmadan 1 günlük olmaz. Yani sen ilk doğduğu günüde 1. Gün olarak sayıyosun sanırım.