Sedayvaz35 dediğin gibi yaptık kayınvalidemlerinde inekler Mısır tarlaları flan var deneyelim dedi 3 tane yedim😂 çok şükür biraz emip uyudu bir iki saate eşimde geliyo inşallah bebeğim ağlamadan atlatıcam bu geceyi
poyrazmoms aynen 4 aylık flan olsada verirdim ama 3 ay çok küçük yeni girdi bide ortası flan da değil kıyamadım