Eliiif1 kucağıma alıyorum yavaşça biberonu ağzına koyuyorum o da açıyor hemen aç olduğu için doyduğunda da bırakıyor sonra omzıma alıp hafifce sırtını sıvazlıyorum. Bazen cıkartıyor bazen cıkartmıyor çıkmayınca öyle yatıyor mecbur bi kaç kere yaparsanız alışır ztn benim ki gece uykusunda derin uyuduğu icin cok uyanmıyor 3 aylık suan sizinki ne kadarlık