Masalingonunannesi Anneler kızim atak haftasinda önce ve simdi yatmadan once emiyor gece kalkmiyor ben 4 gini kalkip emziriyorum o sirada uykusunun dagildigi da oluyor napmaliyim sizce kemdi uyanmasini mi beklemeliyim.
Sia Masalingonunannesi 6. Aydan sonra gece beslenmesine gerekte yok diyorlar. Yani ileriki dönemlerde de alışkanlık edinebilir acıkmasa da o saatte kalkıp meme isteyebilir. Kaçta yatıyor kaçta kalkıyor sabah? Örneğin benim oğlum mama içiyordu yatarken ve gece ben yatarken mama veriyordum 12 1 gibi nasıl olsa anne sütü almadı bunu bari içsin diyordum ama resmen alışkanlık oldu aylarda 11 12 ya da en geç 1 de kalkıyordu. En son artık doktora söyledim hayır verme kilosu zaten üst sınırda kesin dedi oylelikle artık vermeye vermeye bıraktım. Ama 3 4 gun gene aynı saatte kalktı heo
basaksahinx Masalingonunannesi kaç aylık 1. Aydan sonra doktorum kilo boy başka problem olmadığı İçin gece uykusunda o uyanmazsa uyandırma demişti. Gündüz 2 3 saatte bir devam
glsmurz Masalingonunannesi ben bi yerde okumuştum kendisi uyanmadığı sürece uyandırmamanız gerekiyormuş bebek en çok uykusunda büyürmüş aç olursa da zaten uyanırmış (tabi yenidoğan sarılık vs durumların dışında söylediğim bu şey)
Masalingonunannesi glsmurz bnde dokunmayim o zmn tadini çıkarayım atak haftasindan ciktik heralde 4 gun onceye kadar saat bqsi aglayarak uyaniyorduu
iremnr Masalingonunannesi altta on aylık yazmışsınız 4 sabaha karşı olduğu İçin uykusu dağılmaya çok müsait tek gece beslemesi yeter ama 2 gibi emzirirseniz uyku hormonuda çok baskın olduğu İçin uyanmadan yada uykusu dağılmadan emer ve uyur
SulNur Bebeğin melatonin hormonuna ihtiyacı var, eğer ki kilosu iyi ve gündüz yeterli besleniyorsa gece emmesine ya da mamaya ihtiyacı yok ki. 9 ay 24 günlük oğlum 8. Ayından beri gece emmiyor. Keyfini çıkarın bence 💐
Masalingonunannesi SulNur gunduz uykuya gecislerde arada da aklina gelirse emiyor ek gidayi guzel aliyor o zmn keyfini çıkarayım
SulNur Masalingonunannesi aynen öyle. 13 yaşındaki oğlumda da aynı şekilde yaptım doktor tavsiyesiyle, şimdiki minnağımda da öyle. 🥰