annesiyavrusu_ valla canım onu doktora sor. Çünkü uyaran bekliyor belli ki. Yani birakicaksin öyle kendi mecbur yapacak illa. Kabızlık yaşarken bir iki kere bende uyarmıştım popoyu doktora da söyledim sakın ama sakın bir daha yapma alışkanlık olur sen uyarmadan yapmaz demişti. Yine bı doktora sor sen bazı doktorlar uyaran olmadan yapmaya alışsın diye kaka yumuşatıcı şeyler veriyorlar ki kendi kendine gelsin yapsın diye.