Oyacan34 ikili testte risk çıkmışsa izlenecek yollar bellidir doktorunuzla bu konuda konuşarak ilerleyebilirsiniz.
şimdi yada detaylı ultrason vakti geldiğinde iyi bir perinatoloji doktoruna gidebilirsiniz. Organlar detaylı incelendiğinde eğer başka bir bulguya raslanırsa nifty denilen sadece anneden alınan kanla bebeğin durumunu kesine yakın bir şekilde öğrenebilirsiniz.
Bunların haricinde karından sıvı yada kordondan kesin sonuçlar elde edilebilir.
Kendi durumumu da aktarayım belki fikir olur. 1/159 denilince 12. Haftada hemen prof perinatoloğa gittik hiçbir bulgu yoktu her şey olması gerektiği gibiydi. Nifty önerildi düşündük aldıracakmıyız. Cevap hayır olunca özel çocuklarla alakalı kendimizi geliştirmeye başladık. Her şekilde kabulumuz dedik. Detaylı zamanı gelince yine bir bulguya rastlanmadı. İçimiz daha rahat ilerledik. Ve sonunda bebeğimiz sağlıkla doğdu. Özel bir çocuk da olabilirdi farketmezdi. Öncelikli olarak sakın stress sıkıntı yapmayın dualarınızı esirgemeyin. Emin olun kendiniz ne kadar üzülürseniz bebeğinizi de o kadar üzersiniz 🌸