Aylns 3 gün oldu ek gıdaya başlayalı ve kızım aşırı hareketli olduğu için hem oturtup hem yedirmek çok zahmetli bence kesinlikle gerekli. Bu akşam aldık daha ikeadan, fiyatı diğerlerine göre baya uygun, ablam da aynısını kullandığı için biliyorum gayet yeterli, iç minderi de ablamdan kalmıştı. Yarın ilk defa oturtcam kızımı 🤗🤗