Merhaba güzel anneler, oğlum 30aylık haftasonu tuvalet eğitimine başladık ilk gun üç tuvalete beş yere idi sonraki gün hiç kaçırma olmadı ve küçük kaçırma harici yok lakin alaturka tuvalete yapmak (daha doğrusu çömelip yapmak) istiyor evimizde var falar dışar çıkınca heryerde yok klozete alıstırmak için acele etmiyorum önce tam öğrensin diyorum yanlışmı? Birde erkek bebekleri acil durumlarda dışarda şişeye yaptırıyor anneler ben teklif ettim asla istemedi ona nasl alıştırabilirim