Su1 oğlum 15 aylık bende kesmek istiyorum zaten sadece geceleri mama yiyor bir kere kalkıyor bazen hiç kalkmıyor sabah ilk kalktığında istiyor verene kadar çatlayana kadar ağlıyor. Yani günde bir sefer maksimum iki. Bende kesmek istiyorum çünkü çok şükür herşeyi yiyor genel olarak. Mama da çok masraflı dayanmıyor.