Marianne çocuklar bizim gibi değil oyun olan yere çok kolay adapte oluyorlar merak etmeyin eğer güvenli olduğuna eminseniz çocuğunuz için en iyisini yaptığınızı bilin lütfen. Tüm çevremin çocukları bakıcıda çekmedikleri kalmadı yalan yok biri bile memnun değil. Ben kreşe verdim öemnun olduğumu anlattıkça herkes güvendiğine yazdırıyor dünya varmış diyorlar. Çünkü evde bakıcı ile tek olacağına bir sürü yaşıtı ile oyunlar oynayıp resimler çiziyorlar