tosbikannesiiiiiii Gkce16 kundak yapıyor muydun ne zaman bıraktın 4 ayına yeni girdi hala kundaklıyorum daha dönmeye başlamadı
tosbikannesiiiiiii Edanur000 zamanla düzelir Canm öğlende uyuyormuş ne güzel işlerini halledersin ben hiç bişey yapamıyorum
Edanur000 tosbikannesiiiiiii ama bu uykuların bazıları şekerleme. Mesela iki gündür bi kere 1 saatlik diğerleri 10 dklık bile değil öyle uykulara yatıyordu. Keyfi hiç olmuyordu bu yüzden. Değişiyor canım
Melekbas tosbikannesiiiiiii evet doktor bana hiperaktif oldugunu soyledi o kadar kipirdiyor ki bir yorulur uyursun ama yok😊
Linaamom tosbikannesiiiiiii 😅emzik emmiyor mu canım ben bebeğime boş emmek istediğini anladığım da emziğe alıştırdım
expectopatronum tosbikannesiiiiiii benim bebeğim de 4 aylık. Gün içinde sürekli emer. Saat başı bazen yarım saatte bir uykusu gelince 10 dakika önce emmiş olsa bile yine emmek ister çünkü memede uyumak istiyo hep. 😬 yarım saatte de kurulmuş alarm gibi uyanır 😓
tosbikannesiiiiiii Edanur000 yapcak bişey yok bebeklerin sağı solu belli olmuyor 😊 en iyisi bi tane slingle uyanık olduğu zamanlar beraber işleri yapmak 😁
Cansuumom Edanur000 benimki de 4 ay 6 gunluk ayniyiz duzen tutturamadik bir turlu ne zaman isterse o zaman uyuyor uyumazsa ciglik cigliga agliyor 1-1.5 saati gecmiyor uyanik kalma süresi. Nasil duzen saglayacagimi bilemedim valla 🥲
Edanur000 Cansuumom ah ah hiç bir fikrim yok. Kendi düzenini de kendi oluşturcak galiba zamanla biz ayak uydurucaz canım minnaklara 😍
Edanur000 tosbikannesiiiiiii ilk zamanlardan beri alıştırsaydım keşke diyorum. Hiç kullanmamıştım şimdiye kadar kanguru aldık. Pek hoşuna gitmedi rahat hareket edemediği için. Eğer kullanıyorsan rahat rahat ne mutlu sana 😄
tosbikannesiiiiiii Edanur000 valla ben h kullanmadım ama almayı düşünüyorum Çünkü çok sıkıntılı olmaya başladı hiç bi iş yapamıyorum