Kizim kasimda 2 yaşında olacak..bebek arabamiz arızalandı ve cok zorluyor kullanirken…2 tane de abisi var 7 9 yaslarinda ve onlari gezdirirken sorun oluşturuyor bu durum yeni araba mi alsam iyi olur (kabin tipi) yoksa 3 tekerlekli ebeveyn kontrollu bisiklet mi? Diğer cocuklarimda 4 yasa kadar kullandim arabayı…
Bazen tum gun disarda oluyorum uzaga gittiysem o nedenle uyumasi gerekirse bisiklet zorlar mi acaba diyorum ; buyudu artik bisiklet mi olsa yoksa daha cok sevebilir de diyorum cok kararsizim😖 (ikinci el bakinacagim muhtelemen) evde normal bisikleti var ama klasik bebek bisikleti kontrolu yok..
Herkese teşekkürler 🌻