SemraSular Hanımlar selamlarrr. 40 günlük bebekli tatile giden varmı aranızda nasıl geçti tatiliniz. 😁
Erdemalp SemraSular 40 gunluk degil ama 7 aylik gittim. Gittigim tatilden hic birsey anlamadim. Acikiyor altini kirletiyor uykusu geliyor. Odadan cikamadim neredeyse. Keske hic gitmeseydim dedirtti yani 😊
Meriz SemraSular 2 aylık bebekle gittik hiç problem olmadı gayette iyi oldu çok sıcak olmayan bir yere gittik deniz havası iyi geldi bebeğime huzursuzluğu falan gitti ama giderken tatil gibi değil de hava değişimi değişiklik gibi düşünün . Bebeksiz gitmekle alakası olmuyor çünkü ☺️ herşeyi bebeğe göre ayarlamak.durumunda kalıyorsunuz plaja belirli saatlerde yemeğe bile onun uyku saatlerine göre bekliyorsunuz geneli bebişin bakımıyla geçiyor
Prenseslerimm_3 SemraSular 6 aylık bebekle Allah izin verirse haftaya gideceğim otel istemedim bebeğimle otelin temposu yorabilir diye havuzlu villa kiraladık daha rahat edeceğimi düşünüyorum bebeğim bahçede salıncakta uyurken havuz keyfi yapabilirim ev konforunda tatil olsun istiyorum inşaAllah
SemraSular Erdemalp şuanda daha çok gözü açılmadığı İÇİN sanırım rahat olur karnını doyur altını al gazını çıkar başka derdi yok 😁
Beyzahh Şöyle düşünürsek , basitinden bi caddeye bile gitsek mutlaka rezillik çıkartıyor ki tatil 🥱 hele ki benimki ile töbe töbe
Meriz SemraSular kesinlikle öyle . Korkmayın bence ben biraz tereddüt etmiştim ama iyi ki gitmişiz dedim
Deletedmom5284 SemraSular evet 25 aylık şuan 6 7 kere gittik şimdiye kadar tatile her seferinde daha da daha da zorlaşıyor hele en sonuncusu eşim mahvoldu yani hiç dinlenemedi hep peşinde koştu parkta plajda asla durmuyor insanlara sataşıyor😅
mimikkralicesi SemraSular 2-3saat icinde yedir gazını cıkar tekrar uyut. Şuan bu döngüdesiniz o yüzden bence hicbir sorun olmaz pusete koyunca sesleri cıkmıyor zaten. büyüdükce dahada zorlasıyorlar bence rahat gecer planınız varsa gidin derim😊
Ckudll SemraSular 50 günlüktü ilk gittiğimizde hiç problem yaşamadık ama tabi dikkat ettim hep sahilde takılmadık mesela korunaklı çok rüzgar olmayan yerdeydik hep açık havada bol bol uyıdu zaten yormadı ne giderken ne oralarda ne de gelirken 🤭
busraoztkn SemraSular biz 2 aylıkken gitmiştik çok rahat oldu emzirip altını temizliyorsun zaten çoğunlukla uyuyor bi sıkıntısı olmadı
ellosh SemraSular gecenlerde gittik 45 gunluktu nasil olacak diye kabuslarima giriyordu oncexen verilmis sozumuz oldugu icin iptal de edemedik😅hic korktugum gibi olmadi hava degisiminden dolayi ilk 3 gun surekli uyudu havuza da girdim denize de😁 klimayi 26 dereceye ayarladik direkt altina koymadik yolda da 2-3 saatte bir mola verip ana kucagindan cikarttik aralarda emzirdim yolda da hep uyudu ins sizinki de rahat gecer