Merhaba güzel anneler bebeğimin 1.5 yaş aşısı var nedir bu aşılar ateş yaparmı ilaç vermelimiyim birde siz vurdurdunuz mu bebeğinizde herhangi bir değişiklik oldumu geçen bir arkadaşım bebeklerin hareketlerini anormallestirdigini söyledi ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum fikrinizi almak istedim teşekkürler