Furkaninannesi 8 ay olacak hala kırmızı . geçmedii.. Ağrı falan yok şükür ama serrt orada ip olduğu aşikar dokununca 😁 normal mii bu kırmızılık ya
Erdemalp Furkaninannesi benimde oyle ama benimki aciyor. skar olmus dedi doktor. Kesilip cikartilmasi lazim o bolgenin dedi.
-NilsMom- Furkaninannesi merhaba, anladığım kadarıyla sizinde yaranız keloid olmuş. Yara kapanırken vücudun tamir etmek için fazla hücre üretmesinden oluyormuş. Yani tamamen bünyenizle alakalı bir durum. Benimde öyle ip gibi kabartılı bişi var orda ve hala kırmızı. Kestirmenizi önermem çünkü vücudun kendi yaptığı bişi bu kestirincede iyileşirken gene aynı şekilde iyileşme olması çok yüksek ihtimal.
burcui89 Ben de 3. aydayım hala kırmızı, neden acaba diyordum, yara izi kremi kullanıyorum ama hiçbir değişiklik yok
-NilsMom- Furkaninannesi hamilelikte yada doğumda sorun oluşturacak bişi olmadığını söyledi benm doktorum sadece yaranın iyileşme süreci bazen vücud yapısına bağlı olarak bu şekilde oluyormuş. 2. Doğumda aynı yerden kesilecek eğer ki aynı şekilde iyileşme süreci olmazsa bu sorun gidebilir dedi ama büyük ihtimalle vücudun kendini tamir etme süreci bu şekildeyse 2. Doğumda da olma ihtimali yüksektir dedi😞