Normal doğum yaptım 20.gunumde kanamam yok denecek kadar azdı 40. güne yakın tekrar başladı koyu renkli ve kokulu şekilde bugün 47.gunumdeyim kanamam hâlâ var (âdet kanaması değil) normal mi benim gibi olan var mı yada bilgisi olan yardımcı olabilir mi