Beril_eslem Ygmrkaya annesütü oda sıcaklığında 3saat,buzdolabının alt bölümünde 3gün,derin dondurucuda 3ay kalabiliyomuş bende tatile gittiğimizde anneme bırakıyodum kızımı,bi akşam önceden sağmaya başlıyordum annem ertesi günü veriyodu o sütü
Deletedmom378 Ygmrkaya biberona yâ da süt saklama poşetlerine koyup buzdolabının kapak kısmına koyun 3 gün ömrü var bu şekilde fazla sagarsanizda buzluğa atin 3 ila 6 ay arası da değişiyor saklama süresi
Bysima Ygmrkaya süt poşetini ılık suyun içine yada biraz musluğun altında tutup bu şekilde cozduruyordum biberon koyup çözülmüş hâlini çok acilse o zman sıcak suda biberonu 2 dk bekletince icilecek kivama geliyirdu gogsumuzden akan sütle aynı kıvama gelmesi çok kısa sürüyor en sağlıklısı buzdolabının alt katında cozdurmek genelde de öyle yapıyorum
Semrukburtukk Deletedmom378 buzdolabının kapak kısmı en olmaması gereken yer aslında dolabın en çok ısı değişimleri orada oluyor buzdolabının en dibine koymak gerekiyor
Beril_eslem Ygmrkaya canım annem sıcak suyun içinde benmarin usulü ısıtıyodu acıkınca deli gibi çekiyomuş☺️
Deletedmom378 Semrukburtukk dr um ve dr lar ayrıca çoğu yazı dolap kapağına konulması gerektiğini söylüyor ama