Tuuuba2222 Boynundaki isilik ne yaptıysAm asla geçmiyor sürekli duş aldırıyorum bigün geçti gibi oluyor ertesi gün tekrardan oluşuyor . Bi öneriniz var mı ne sürebilirim
eylul19 Tuuuba2222 bızımde aynı gundr 3 kere dus alıyor ama gecmıyor ısılkkler.gül suyu ıle sılıyorum arada ama fayda edıyomu anlamadım
Deletedmom_33 Tuuuba2222 mantar olabilir mi bende isilik diyordum sağlık ocağında doktora gösterdim mantar olabiliyor bazen isilik sanarsin krem vereyim dedi. Evde pepytl ve oceral var deyince onlari kullan o zaman dedi ertesi gün kurudu hemen
Tuuuba2222 eylul19 Her gören yok alerjisi mi var bu niye böyle gibi şeyler söyleyince iyice moralim bozuluyor artık 🥶 Ama çözüm bulamıyorum geçmiyor ☹️
Gizemlim Tuuuba2222 nasil canim benim bebegimdede var fotograf atar misin aynisi mi acaba benimkinin bi noktada geciyor baska noktada cikiyor
eylul19 Tuuuba2222 evet malesef sınır bozucu oluyor.ısılıge care cozum yok .ter oldugu surece oluyor.ancak havalr serınleyınce rahatlıcaklar
Deletedmom_33 Gizemlim bulamadım benzer de böyle isilik gibi minik minik kızarıklik oluyordu bir bölge de Günlük 2-3 duş, pişik kremi, bebek vazelini vs ise yaramadı. Mantar kremi ertesi gün yok etti