Didemsumeyye Hanımlar, kan testi verdim doktor gebelik görünüyor dedi ama ikinci bi testi daha istedi ilkinde yanlış çıkma olasılığı varmıdır acaba yoksa hamilelik varmıdır?
Zlm Didemsumeyye hormanlarinizin belli bir oarnads yukselmesi gerek ben ilk hamile kaldigimda doktor öyle demişti
Esoca38 Didemsumeyye 2 gün sonra testi tekrarladığinizda iki katına çıkması gerekiyor sağlikli bir gebelik için ondan istemiştir. Hayırlı olsun 😍