Merhaba kızlar 32 günlük bebeğim var ve gece 4ten sonra feci gaz sancısı tutuyor uyurken kıvranıp inliyor yavrum. Doktora sorduğumda bunun normal olduğunu hiç bir ilacın geçiremeyeceğini söyledi. Kimyon çayı içirmemiz söyledi 3 çay kaşığı. Ama gece gece çocuk kimyon çayı içmiyor tükürüyor geri🤷🏻♀️ Lütfen bana en etkili gaz ilacı nedir söyler misiniz?🥺