Bebegmmm
Asla yapmayın. Güvenli bağınızı zedelersiniz. Onu odaya kapatarak ileride anksiyete veya fobik durumların yaşanmasına sebep olabilirsiniz. 2 yaş döneminde uyku terörü yaşanabiliyor, bununla ilgili destek alabilirsiniz. Ama odasına kapatmayın annesi, daha çok küçük. Ruhunda yaralar açılmasın kuzucuğun.