Bebeğin karnının şişmesi gazın çok olması da kusmayi arttiriyor benim bebegim gazli bebek baya. Gazi cok olunca burnundan agzindan şarıl şarıl kusuyor. Normal zamanda da hep kusar ama ne zaman emmek istese kussa da vermezlik yapmadim yoksa kilo kaybi olabilirdi veya vücutta sıvı kaybı. Doğduğundan beri kusma problemi hic bitmedi bazen azaldi ama bu sira yine aciyor muslugu. Simdi emdikten sonra cok nazik bir sekilde koltuk altindan tutup ziplatiyorum sut asagi insin diye. Emmeden önce ve sonra gaz masaji yapıyorum felan öyle idare etmeye çalışıyoruz bizde. Günde 5 6 kez çişli bez veriyorsa sorun olmaz demisti doktorlar hemsireler bana. Birde burnu da hep temiz olmalı sizin bebeginiz biraz daha küçük burnu sürekli dolar muhtemelen. Serum fizyolojik ile günde 7 8 kez temizleyebilirsiniz burnunu da. Reflüde burundan ve agizdan fışkırarak kusar bebekler bariz belli ediyor kendini zaten. Benim bebegimde de var. Reflu yatagi zaten hicbir ise yaramiyor. Probiyotik kullanabilirsiniz hem bagirsaklara iyi gelir hemde sindirimi kolaylaştırır