Dün yemekte kurufasülye vardı, eve de geç gelebildik. Ona ayrı yemek yapamadım. 8 de yedi 9:30 da uyudu. 27 aylık artık büyüdü atar inşallah dedim ama yanıldım. Gece bir felakete dönüştü… ilk 3 ayında bile gaz problemi yaşamayan yavrum, gaz sancısı cekti. Ben de geceleri ayakta olmayı unutmuşum, dün gece baya zorluydu. Siz siz olun uykuya yakın bakliyattan belli bir süre uzak durun canim annelerim.