2 aylık bebeğim üşüttü sanırım. Kürü öksürüğü var ve hapşuruyor sürekli. Uykuları bölünüyor uyanıp ağlıyor ve öksürük tam bir kriz oluyor. Ne yapabilirim ağrısı azalsın diye. Doktora gidicem bugün ilaç veriyorlar mı 2 aylık bebeğe ya da geçmesini mi beklemeliyim. Henüz ateşi çıkmadı