Efnanadam valla hiç aklıma gelmemişti benimde vardı kistim ama doğumdan sonra kontrol fırsatım olmadı hiç açıkçası. Ama o kadar büyük olamaz diye düşünüyorum bence rahimdeki biriken kan pıhtılaşıyor toplu atıyor vücut tahminimce. Çünkü sonrasında adet kesilmesi gibi kısa kısa kanamam oldu ve bitti benim kanamam sizinde muhtemelen azalarak bitecek bence bu arada dikisleriniz nasıl oldu iyi misiniz ?