Betul-08 Kullana bilirsin canım bebegim süt alerjisiyken ben hep kullandım 5 kutu bitirdim diye bilirim çünki bir şekilde vitamin almam ger kiyordu ve emdigi için bebegimede viyamin gecmesi lazımdı bunu da dogal yolla yapamayınca haplardan faydalandım ben mecburen tabi doktorumuz tavsiye ettigi için kemik agrolarıma eklemlerime okadar iyi geldiki anlatam.am sana Kullandıgımın içeriği de temizdi hatta (
( Ostecare ) yi al kullan derim kızım 1 .5 yşına gelenece kullndım ben