Kızlar selam ;
3 ay 20 günlük oğlum var . 1.ayından beri aksam 9 da yatar gece 1 de rüya öğünü yaparım sabah 6-7 arası uyanırdı . Gün içinde aktiviteler yapardım yalnız bıraktığımdada ana kucagında çıngıraklarıyla gayet güzel oynar ilgilenirdi . 3-4 gündür kucaktan indirdiğimde çığlık çığlığa gece uyanmayan çocuk 3 saatte bir uyanıyo ve uykuya dalması 1-1.5 saati buluyo kendisi desteksiz uyurdu bu zamana kadar . Gazı yok karnı tok atak haftasımı diye baktım internette atağın bitmesine 1 gün yazıyo hiç bişey anlamadım . Önerisi olan varmı yada bu şekilde olupta sonradan eski düzenine dönen ? Lütfen yardımcı olurmusunuz? Teşekkür ederim şimdiden