Alparslann27 Benim bebeğim de bir aylık hep 60 yapıyordum sonra geceleri 90 vermeye başladım çünkü geceleri uykusundan pek emmiyor bazen hiç emmiyor diye aylık kontrolümüzden sonra gündüz de 90 vermeye başladım anca yetiyor anne sütü ve mama dediği için doktor. Gelişimi biraz daha iyi olsun diye şimdi önce emiyor sonra 90 cc mama yiyor