Söze nasıl başlanır hiç bilmiyorum bu yazıyı yazarken bile ağlıyorum . Eşim bu aralar üst üste 24 lere gidiyor çok mu yoruldum nasıl bu hatayı yapabildim bilmiyorum .. 12 aylık bebeğğm yatağımızın yanında beşiğinde uyur ben gece emzirir beşiğine koyardım bugün uyuyamamdım bir türlü geç uyudum bebeğim uyandı emzirdim onu ama sonrasında beşiğe koymamışım yanıma yatırmışım bebeğşmde döne döne yataktan düştü .baş üstü düştü başında herangi bir şişlik kızarıklık yok yanağında kızarıklık var ve bolca ağladı yavrum .saat geç olunca 1,5 saat tek tutabildim kusma gözde kayma olmadı . Yinede yarın hastaneye götürmeli miyim . Yatağımız yüksek çünkü.. . Çok kötüyüm .. Rabbim kimseye yaşatmasın ..😞😞