Mervelaren16 Merhaba! Anneler.. 11ay 14 günlük. Bebek için mamaya ağladığı için uyandım. Her 4 saatte BİR UYanıyor. Anneler nasıl unuttururum hiç uyanmadan beslenmeden uyuması için çok Erken mi💛♥️🧿
Irmakprensesinannesi Mervelaren16 4 saat te ilk uyandığında mama verin diğer 4 saat uyandığında suyla kandırmaya clisin ilkinde ağlar snrasinda bir kaç güne alışır alışmassa 1 yaş sonrası tekrar kesmeyi denersiniz