kızlar bebeğim 8 günlük sezaryen oldum başta 1 göğsümden az süt geldi digerinden hic gelmedi bebeğim 2 gün emdi o göğsüm yara oldu sisti emememedi derken sarilik olmasin dedim mama başladım simdi göğsümün şişi indi emiyo kızım ama doymuyor. mesela emziriyorum hâlâ meme aranıyor ben de doymadı diye üstüne bir de 2 ölçek mama veriyorum hep bu sekilde emzirme +mama yapıyorum birkaç gündür. yanlış mi yapıyorum mamayı tamamen biraksam sadece memeyle doymuyor aranıyor agliyor emdikten sonra bile. nasıl bir düzen oluşturmam lazim bir de kızım sol göğsümü almiyor pozisyon olarak rahat edemiyor sanirim alip çıkarıyor hep sağı emmek istiyor yine yara olucak diye korkuyorum