Kızlar 4 ay 27 günlük bir bebeğim var mama ile besleniyor buara sürekli bir beslenmeye karşı direniyoruz çok zorla iciriyorum oda çok az içiyor gece özellikle akşam 8 den sabah 8 10 a kadar ac durdugu oluyor sürekli deniyorum ama özellikle gece asla yemiyo artık delircem yaşayan var mı bukadar aç kalması zararlı mı napicam