Seydasevdali sudocream ve bepanthol iki kremin de içeriği aşırı ama aşırı kötü. Sudo da cinsiyet hormonlarını bozan bir madde var, bepanthol de ise petrol ürünü kimyasal var asla önerilmiyor. Pişik kremi olarak doktorların yazdığı reçeteli kremlerin içeriği çok kötü değil galiba, bi de en saf temiz olan mustelanın kremi. Ben de ilk başta hem sudo hem mustela kullanıyordum Sudonun içeriğini okuyunca hemen bıraktım dolu kutuyu asla kullanmadım. Kanım dondu bebek ürünlerinde o kadar kötü şeyler var Li çok dikkatli olmak gerekiyor bu sadece bir kısmı çoğu bebek ürünlerinin em iyi en bilindik markalar bile aşırı kötü içeriği