28 günlük bebeğim hipotıroid hastası. İlaç kullnyrz TSH 100lerden 27ye kdr düştü ilaçtan snra ama doktorlar cevapsız kalıyor gecermi diyorum kalıcı mı bilmiyorum. Endokrin doktoru ömür boyu ilaç tedavisi ddi. Toparlanamdk hala 17 gündür kabız çok üzülüyorum hastalığın geçmesini bilmek istiyorum sdce. Onun hasta olduğunu bilmek beni çok çökertti. Troit sonradan gelisirmi duzelirdi bizim hiç gelişmemiş doğuştan ddi doktorumuz. Neolr aynı durumu yaşayan varsa yazsın. Yani yan etkileri zeka geriliği ve gelişmeme. İlaç tedavisi görüyor lakin onnla dahi normal bir birey oluemu hastalığın belkide varlığı illaki hasar brakrmi bilmiyorm neolur yazın annemler