Gupssse iyi geceler kizlar yaklasik 7 saat otobus yolculugu yapmamız gerekiyor ve gece aldik bileti ancak bebegimi nasil uyutabilirim neler almaliyim yanima.memede uyuyor ve 14.ayina girmek üzere
Belinsu Gupssse canım benim ki 8 aylıktı yaptık 9 saat . Gece yolcuyu yaptık uyku saatine getirdik . Çok güzel geçti hiç üzmedi bizi . Bizim ki de meme de uyuyor ama yanına bir yastık al tavsiye 😊
Birdunyabircennetannesi Gupssse 14 aylık oğlumla o cesareti alamazdım otobüs olarak. Ama daha yeni 13 14 saatlik yola gittik kendi aracımızla uyumuştu. Genelde arabayı seviyorlar uyur diye düşünüyorum
Eyllebr Gupssse 6 aylıkken ve 18 aylıkken gıttım 9 saatlık yola sakın durdu oyalanacağım yiyecekler aldım yanıma kıtap ara arada telefon vermek zorunda kaldım rahat gectı
Gupssse Belinsu durmasindan ziyade kucagimda rahat edemedi.ikram servisi icin isiklardan rahatsiz oldu bir de. en son koltuga yatrdim koltuğun ucuna otrdum iki büklüm
Belinsu Gupssse canım benim ya ben bi elimin içine yastığı koyup öyle yatırmıştım diğer elimle de onu tutmuştum kucağımda .