Seyo545 şimdi farkettim iki başlığı da sen açmışsın. Açtığın iki başlıkta gerçekten büyük sıkıntı da olduğunu gösteriyor vallahi dualarım seninle hem eşin hem kaynanan ile ilgili sorunlarından Rabbim seni tez zamanda kurtarsın. Eş konusunu 2. Plana at ve muhakkak bebişin ile alakalı sorunu çöz 6. Ay ek gıda ayı olmasına rağmen kendin yaptığın yoğurdu denetiyorsun bak yediriyorsun demiyorum denetiyorsun mesela arkadaşımın çocuğunda süt ve süt ürünlerine alerji çıktı örnek veriyorum denetmeyip zorlayıp yedirseydi Allah korusun alerjik reaksiyondan öldürebilirdi bebeğini. Ben çok yemek seçen biriyim hep duam bebeğim herşey yer inşallah diye babası da herşey yiyor çünkü ama benim yememe nedenim zamanında annemin beni zorlaması mesela belli bi yaşa kadar inat ettim çorba içmedim 20li yaşlarda patlıcan biber yemeye başladım gibi. Kaynanan hem çocuğunun bağışıklığına zarar verir hem de tiksindirirse sittin sene yemez çocuğun bişey ben sana söyleyim. Bi de bu işin en hafif tarafı Allah korusun daha kötü sonuçları da olabilir çikolata yedirdi diyosun…