Kızlar, bebeğim uyuyor şu an. Dün ateşi çıkmıştı, tedbiren bugün de ölçüyorum arada vücut ısısı ikidir 35.1 çıkıyor. Hava çok sıcak burada ben de üstüne bir şey örtmüyorum. Odanın kapısı açık, cam üstten çok az açık. Odanın ısısı yaklaşık 29 derece. Bu havada bebeğim üşüyor diyebilir miyim ?