Biroglanannesi Bebeğim 7 aylık olacak uygulama odasını ayırmaya başlamalısınız yazmış . Merakımdan soruyorum siz ne zaman ayırdınız ?
Ebru-isil Biroglanannesi 2 yaşına 3 ay falan kalmıştı sanırım o zaman ayırdım ama bizim odada yatarken de ayrı olarak kendi beşiğinde yatıyordu sonra tamamen ayırdım. Kuzen çocuk doktoru bana 1 yaşına kadar ayırma odasını Falan demişti
Rav-Ebu Biroglanannesi 2 yaşında hala aynı odada yatıyoruz o beşikte biz yatakta henüz ayırmadım çünkü odam yok uzun süre de böyle kalacak malesef
Bircaykoyicelim Anonim81 Aynen. geç oldu ama çok güzel oldu. 14 aylık şu an uyku saati gelince yatağına koyuyorum hemen uyuyor.
Deletedmom5284 25 aylık hala ayırmadık montessori yatağınıda odamıza koyduk zaten orada bile babasıyla yatıyor şuanda salonda beraber uyuyorlar koltukta 😂😂 hiç ayırmaya niyetimiz yok 🥰
Anonim81 Bircaykoyicelim bizde öyleyiz anne yanı beşiği falan almadım. Kendi beşiğinde uyudu hep ama odayı ayıramadım. Kendini evimize inince kendi odası olacak o zaman ayırıcam bende. Bu arada latife yaptım yanlış anlama olmasın 🤗
Bircaykoyicelim Anonim81 Estağfurullah neden yanlış anlayim. Herkes fikrini yazmakta yoruma cevap vermekte özgür 😊 En güzelini yapmışınız sağlıkla büyütün.
Busrazehra Biroglanannesi benim ağır bi uykum yoktur çıt sesine uyanırım o yüzden 6 aylıkdan beri ayırdım bi sıkıntı yaşamadım
prensesannesiiiiiiiii Biroglanannesi 7 aylıkken ayırdımodalarımız yan yana en ufak bileye uyanıyorum hiç bi zaman kendi yatağıma almadım yan yana uyumadık çünkü korkudan akrabam bpğdu bebeğini öyle ve ben öok dağınık yatıyorum 🥹
Tazeanne3434 Aydan sonra odasında beşiğinde yatırdım ama alışana kadar yanında uyudum bi kaç ay kadar sonra tamamen yanlız uyumaya alıştı odasında